دریافت دفترچه کنکور .برای دفترچه کنکور 91 اینجا کلیک کنید
بهترین نرم افزار های روز
برای دفترچه کنکور 91 اینجا کلیک کنید

خبرنامه دانشجویان ایران: دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 91 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و قابل دانلود می‌باشد.

به گزارش خبرنگار صنفی-آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»، دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 91  بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد و داوطلبان می توانند نسخه PDF آن را از سایت دریافت کنند

برای دریافت دفترچه راهنمای آزمون سراسری سال 1391 اینجا را کلیک نمایید

کارت اعتباری ثبت نام در آزمون سراسری نیز از هم اکنون قابل خریداری است. ثبت نام در این آزمون از روز 16 آذر آغاز می شود و افرادی که مایل به خریداری کارت اعتباری و دریافت دفترچه از ادارات پست هستند نیز می توانند از 16 آذر به ادارات پست مراجعه کنند.

امکان خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون سراسری سال 91 با کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب فراهم است و داوطلبان می توانند با خرید اینترنتی و دریافت دفترچه از هم اکنون، خود را برای ثبت نام نهایی آماده کنند.

برای خرید کارت اعتباری آزمون سراسری سال 1391 اینجا را کلیک نمایید

 در بند 43 فرم تقاضانامه یک تغییر بوجود آمده است که گزینش رشته های تحصیلی مراکز تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی تهران به اعلام علاقمندی اضافه شده است.

افرادی که مایل هستند می توانند علاقمندی خود را در این مرحله اعلام کنند اما در این مرحله نیازی به پرداخت هزینه اعلام علاقمندی نیست و پس از مشخص شدن کدرشته محل مربوط از سوی وزارت آموزش و پرورش هزینه لازم و نحوه پرداخت آن اعلام خواهد شد.

ثبت نام در آزمون سراسری سال 91 از روز 16 آذر آغاز می شود و تا 25 آذرماه 90 ادامه دارد. استقرار اطلاعات ثبت نامی و ویرایش نیز در روزهای 30 بهمن تا 3 اسفند ماه سال 90 امکان پذیر است. آزمون سراسری سال 91 در روزهای 8، 9 و 10 تیرماه 91 برگزار می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 14 / 9 / 1390برچسب:,
ارسال توسط حسین موسوی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 353
بازدید کل : 21029
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1



بهترین نرم افزار های روز